دبیر ستاد اربعین حسینی استان تهران از راهاندازی سامانه تلفنی شبانهروزی به شماره 45500 برای پاسخگویی به زوار اربعین حسینی خبر داد.
سیدكمال سادات با اشاره به راهاندازی سامانه 24 ساعته 45500 در اداره كل بازرسی استان، گفت: این سامانه برای پاسخگویی به زائران اربعین حسینی (ع) برنامهریزی شده است.
سادات افزود: این سامانه با هدف دریافت گزارشهای مردمی درباره مسائل، مشكلات و نقاط ضعف در ارائه خدمات به زائران از جمله تامین آب، غذا، اسكان و حملونقل، در مسیر رفت و برگشت از ایران به عراق و برعكس، فعال شده است.
وی ادامه داد: زائران میتوانند از داخل كشور با شمارهگیری 02145500 با تلفن همراه، از شهرستانهای خارج از استان تهران با تلفن ثابت 02145500 و از شهر تهران با شماره ثابت 45500 تماس برقرار كنند. همچنین تماس از كشور عراق با پیششماره 0098021 امكانپذیر است.
دبیر ستاد اربعین حسینی استان تهران اضافه كرد: زائران می توانند در صورت مشاهده هرگونه ضعف در خدماترسانی همچون كمبود وسایل حملونقل، مواد غذایی، آب شرب یا امكانات اسكان، شكایات و نیز تاخیر در امدادرسانی به دلیل حوادث احتمالی در مسیر، موارد را از طریق این سامانه اطلاع دهند تا اقدام لازم در اسرع وقت برای رفع مشكلات انجام شود.